Фиксирана доставка: 4,99 лв. до офис на ЕКОНТ/ 11,99 лв. до адрес. | 1,20лв. - такса Н.П.
Поръчайте на: 0895 029 500

Често задавани въпроси

Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?

Не, можете да поръчате бързо и лесно по телефон или чрез фейсбук/instagram страницата ни.

Продуктът, който искам да закупя, вече не е в наличност. Има ли все пак възможност да го поръчам?

Да! Свържете се с нас – в една от социалните мрежи (Facebook, Instagram, Twitter) или чрез формата за контакт в сайта – наш представител с удоволствие ще Ви информира колко време ще ни отнеме, за да завършим поръчката Ви.

Мога ли да закупя продукт чрез обаждане по телефона?

Разбира се! Може да направите своята поръчка по няколко начина – чрез нашия сайт, чрез телефонно обаждане на посочените телефони за връзка и чрез лично съобщение на facebook/ instagram страницата ни.

Какъв е начинът на плащане?

Плащането на продуктите се извършва по четири начина: (1) с наложен платеж на куриера, при получаване на пратката; (2) с банков превод, с (3) Paypal (последните два начина са за пратки извън страната) и (4) чрез виртуален ПОС терминал (картово плащане).

Как получавам потвърждение за успешна поръчка?

След финализиране на поръчката ще получите имейл обобщаващ Вашата поръчка. Консултантите ни могат да се свържат с Вас (чрез телефонно обаждане) за потвърждаване на направената поръчка (не е задължително).

Как ще получа продуктите и колко струва тяхната доставка?

Доставките на Pampersi.Bg се извършват от куриерска фирма Еконт. Разходите за тях са за сметка на клиента, освен ако не е упоменато друго.

В деня на изпращане на поръчката Ви, ще получите e-mail с потвърждение за нейното отпътуване, съответно – можете да я очаквате в рамките на един работен ден. Няма да получите SMS от куриерската фирма, затова, ако имате въпроси или необходимост от допълнителна информация – пишете ни във фейсбук, инстаграм или вайбър (0895 029 500) – с удоволствие ще Ви съдействаме с номер на товарителница, която да проследите онлайн на:
https://www.econt.com/services/track-shipment

Мога ли да отменя поръчката си?

Разбира се. Ако поръчката все още не е доставена може да бъде отменена, като се свържете с нас на посочените телефони за връзка/ чрез email/ Viber/ Instagram или Фейсбук.

Мога ли да поръчам от чужбина?

Да! Може да поръчате от чужбина, като разходите за доставка са за сметка на клиента.

Мога ли да върна (или заменя) поръчани продукти?

Да! Ние сме горди да предлагаме едни от най-безрисковите и улеснени условия за връщане и замяна.

Разбира се, за да бъдат върнати или заменени артикулите, те трябва да са в запазен търговски вид: да не са ползвани, пакетите да не са отваряни, и търговската опаковка да не е нарушена по никакъв начин.

Какви документи са необходими, за да върна продукт?

Достатъчно е да ни уведомите за желанието си писмено – на един от обявените телефони или чрез съобщение в някоя от социалните мрежи – Отнема не повече от минутка.

Ние ще се свържем с Вас, за да утоним детайлите по връщането.

Има ли продукти, които не могат да бъдат върнати?

Да.  Не можем да приемем връщане на продукти, чиято цялост и външна опаковка е била нарушена.

Какъв е адресът за връщане на продукти?

При необходимост да върнете даден продукт, моля свържете се с нас, за да Ви бъде даден адрес, на който да изпратите пратката си.

Защитени ли са данните ми, когато пазарувам в Pampersi.Bg?

Разбира се, данните ви са защитени, при пазарувате в сайта на Pampersi.Bg. Вашата информация се съхранява при високи нива на сигурност. В допълнение достъпът до профила на всеки клиент е ограничен с уникална парола.

Искам да променя нещо в моята поръчка. Как мога да го направя?

Ако искате да промените нещо във Вашата поръчка, моля свържете се с нас на посочените телефони/ чрез email/ Viber/ Instagram или Фейсбук.

Не съм сигурна относно размера.  Как мога да получа информация, за това кой е най-подходящия размер за детето ми?

Моля да обърнете внимание на Таблицата ни с размери. Там има подробно описание за това кой размер на какви килограми отговаря. Ако въпреки това, отново се колебаете кой е подходящият размер, не се притеснявайте да се свържете с нас за съдействие. Наш представител ще Ви предложи най-подходящите пелени за Вашето бебе.

Колко време, след връщането на даден артикул, ще получа парите си обратно?

Ще получите парите си обратно, в срок от 30 работни дни от датата на получаване на пратката Ви при нас.

След колко време ще ми бъде доставена пратката?

При наличност, поръчката ще бъде доставена на следващия работен ден. За по-малките населени места, това може да отнеме 2- 3 работни дни.

Имам наличен онлайн кредит. Как мога да го използвам?

В случай, че имате онлайн кредит при нас, той може да бъде използван при следващата Ви поръчка. Не е нужно да правите нищо, ние ще видим, че имате остатък при нас и ще го приспаднем от следващата ви поръчка.

Програма “Pampersi.BG/ Лоялност” и Бонус точки

Pampersi.BG създаде програмата “Лоялност” с любов и разбиране към всеки един наш клиент.

За да участвате е необходимо да пазарувате в нашия сайт – www.pampersi.bg .

Бонус точки получавате при всяка нова поръчка – 300 Бонус точки Ви носят 1 лв. отстъпка*.

*Бонус точки не се калкулират на продукти, които са вече в промоция

Използването на бонус точки става автоматично – ще Видите тази възможност непосредствено преди приключването на поръчката си.

Получих подаръчен ваучер за пазаруване в Pampersi.Bg. Как мога да го използвам?

За да използвате подаръчния си ваучер е нужно, да въведете номера на ваучера в съответното поле при поръчка.

Имате ли магазини в страната?

Пелените могат да бъдат намерени и закупени единствено и само на нашия официален сайт: www.pampersi.bg

Бих искал да стана Ваш партньор и да предлагам Вашите стоки ? Как става това? -> Моля, изпратете ни имейл относно Вашия интерес (info@pampersi.bg).

чат
1
Close chat
Hello! Thanks for visiting us. Please press Start button to chat with our support :)

чат

Вашата количка